Ευχαριστώ θερμά το περιοδικό ΚΤΙΡΙΟ και τον εκδότη του και φίλο Πέτρο Παπαϊωάννου , για την συνέντευξη μου για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στην Θεσσαλονίκη μας.
Ευχαριστώ θερμά το περιοδικό ΚΤΙΡΙΟ και τον εκδότη του και φίλο Πέτρο Παπαϊωάννου , για την συνέντευξη μου για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στην Θεσσαλονίκη μας.
