Το πρόγραμμα της Ν.Δ. για τις υποδομές
Το πρόγραμμα της Ν.Δ. για τις υποδομές

Για το πρόγραμμα της Ν.Δ. για τις υποδομές Τρία είναι τα βασικά έργα για την Αττική:

-Πρώτον, η νέα κυβέρνηση θα προχωρήσει στην κατασκευή ενός νέου αυτοκινητοδρόμου, μήκους 50 χιλιομέτρων, ο οποίος θα συνδέει απευθείας την Υλίκη με την Ελευσίνα. Πρόκειται για ένα έργο ουσίας που θα συνδέσει τις δύο εθνικές οδούς (Αθηνών - Θεσσαλονίκης και Αθηνών - Πατρών) παρακάμπτοντας πρακτικά την Αθήνα.

-Δεύτερον, επέκταση της Αττικής Οδού προς τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης και το Ελληνικό για να συνδεθεί με την κοσμογονία που θα προκαλέσει η ενεργοποίηση των έργων στο πρώην αεροδρόμιο.

-Τρίτον, στο σχεδιασμό μας εντάσσεται η υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας - Περάματος ένα έργο που παραμένει στα χαρτιά εδώ και δεκαετίες και θα αναβαθμίσει συνολικά την περιοχή.

Τι άλλο έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ πέρα από τους μουσαμάδες και τις αόρατες μπουλντόζες στο Ελληνικό;

-1. Πετσόκοψε τις δημόσιες επενδύσεις κατά 2 δισ. ευρώ την περίοδο 2016-2018 για να «πετύχει» τα περιβόητα υπερ-πλεονάσματα.
-2. Πάγωσε επί 4 χρόνια εμβληματικές επενδύσεις που ήταν έτοιμες να ξεκινήσουν, όπως το Ελληνικό και η κατασκευή του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ).
-3. Προχώρησε σε αναιτιολόγητες κατατμήσεις έργων για να κάνει φωτογραφικούς διαγωνισμούς.
-4. Αύξησε τις τιμές διοδίων και διπλασίασε τον αριθμό τους, βάζοντας τους πολίτες να πληρώσουν αναδρομικά το κόστος του «δεν πληρώνω», του λεγόμενου κινήματος που το αξιοποίησαν στο μηχανισμό της προπαγάνδας τους για να καταλάβουν την εξουσία.

Σε ό,τι αφορά την ελληνική περιφέρεια τι σχεδιάζετε;

η κατασκευή του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης Χανιά - Αγ. Νικόλαος.
σύνδεση της Δράμας με την Εγνατία οδό,
του Καρπενησίου με τη Λαμία,
της Έδεσσας και των Γιαννιτσών με την ΠΑΘΕ και της
Κακαβιάς με τα Ιωάννινα. Και βέβαια την επιτάχυνση των έργων στους αυτοκινητόδρομους Πάτρα – Πύργος και της Ε65 της Κεντρικής Ελλάδας.

Για τις σιδηροδρομικές υποδομές και το Μετρό, τι λέτε;

Σε επίπεδο σιδηροδρόμων, όπως τόνισε χθες ο κ. Μητσοτάκης, «μέσα σε 4 χρόνια η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη πρέπει να γίνεται σε τρεις ώρες. Μόνο αν γίνεται σε τρεις ώρες, μπορεί το τραίνο πραγματικά να είναι ανταγωνιστικό προς το αεροπλάνο και προς το αυτοκίνητο, αλλιώς δεν έχει νόημα να συζητάμε για ανταγωνιστικό τραίνο, στον κορμό του σιδηροδρομικού δικτύου Αθήνα - Θεσσαλονίκη».
Στο σχεδιασμό μας εντάσσεται η σύνδεση του Ρίου με το νέο λιμάνι της Πάτρας, η νέα χάραξη της γραμμής Θεσσαλονίκη - Καβάλα και ο εκσυγχρονισμός της υφιστάμενης μέχρι την Αλεξανδρούπολη.

Όσον αφορά το Μετρό η ΝΔ θα προχωρήσει στην αληθινή ολοκλήρωση του Μετρό της Θεσσαλονίκης. Τη θέση των μουσαμάδων θα πάρουν πραγματικά εκδοτήρια εισιτηρίων και στους σταθμούς θα εισέρχονται συρμοί και όχι ο κ. Τσίπρας με τηλεοπτικές κάμερες.

Ενεργειακές Υποδομές περιλαμβάνονται στο σχέδιό σας;

Στο κρίσιμο αυτό πεδίο προτάσσουμε την ενεργειακή σύνδεση των νησιών με την ηπειρωτική χώρα και συγκεκριμένα: Τη σύνδεση της Κρήτης με την Αττική και των Δωδεκανήσων με την Κρήτη. Παράλληλα θα προχωρήσουν τα σχέδια για τη σύνδεση της Ικαρίας και της Σάμου με τις Κυκλάδες και των Κυκλάδων με την ηπειρωτική χώρα. Όπως ασφαλώς και η σύνδεση των νησιών του Βορείου Αιγαίου με την Ανατολική Μακεδονία. Η νέα κυβέρνηση θα δώσει έμφαση στην προώθηση συστημάτων ανάκτησης ενέργειας από τα απορρίμματα σε συνδυασμό πάντοτε με την ανακύκλωση.

Σχέδιο Ενεργειακών Υποδομών και Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας
• Σχέδιο βιωσιμότητας ενεργειακού μίγματος
• Σχέδιο υποδομών παραγωγής ενέργειας από ορυκτές πηγές
• Σχέδιο υποδομών ανανεώσιμων πηγών ενέργειας
Για τις εκλογές

Ποιο κατά την γνώμη σας είναι το διακύβευμα για τις προσεχείς εκλογές;

Οι Ευρωεκλογές και οι αυτοδιοικητικές εκλογές θα είναι η πρώτη ευκαιρία να μιλήσουν οι Έλληνες, ύστερα από 4 χρόνια. Έτσι ή αλλιώς, η Κυριακή της 26ης Μαΐου θα είναι ένα μεγάλο δημοψήφισμα, όπου όλοι πρέπει να πάρουμε θέση. Δεν υπάρχουν περιθώρια για χαλαρές ψήφους. Σε αυτές τις κάλπες θα πάρουμε θέση: Θέλουμε την αλήθεια ή το ψέμα; Την πρόοδο ή την καθυστέρηση; Τα λόγια ή το σχέδιο και το αποτέλεσμα; Την ασφάλεια και την ευημερία ή τις μολότοφ και τα αντίδωρα στους κομματικούς πελάτες; Θέλουμε την Ευρώπη ή το φλερτ με τον κάθε Μαδούρο; Θέλουμε πατριωτική ευθύνη ή ανεύθυνους πειραματισμούς; Θέλουμε σχέδιο, προετοιμασία και επαγγελματισμό ή ερασιτέχνες καιροσκόπους που μπλέκουν την εξωτερική πολιτική με πονηρούς λεονταρισμούς;